Ce este Live A Live? Tot ce trebuie să știi (și poate mai mult)

Imagine: Famitsu/Square Enix

Dacă ați urmărit știrile despre jocuri în ultima vreme, probabil că ați auzit de Live A Live. Probabil că te încadrezi și într-una dintre cele două tabere: cineva care știe ce este Live A Live și cineva care nu poate să-l deosebească cu adevărat de toate celelalte jocuri HD-2D ale Square Enix, cum ar fi Triangle Strategy și Octopath Traveler.

Ei bine, fie că sunteți genul de persoană care știe despre Live A Live sau nu, sperăm că puteți învăța ceva de la noi, în timp ce vă vom prezenta tot ce știm și tot ce trebuie să știți. Și probabil, de asemenea, unele lucruri care nu.

Toate întrebările tale Live A Live au răspuns

Ce este?

Live A Live este un RPG Super Famicom din 1994, lansat anterior doar în Japonia, care va veni pe Nintendo Switch pe 22 iulie 2022. Remake-ul va prezenta stilul HD-2D acum iconic al Square Enix, cum ar fi Triangle Strategy și Octopath. Călător.

Cine a făcut?

Square, care în cele din urmă a devenit Square Enix (oamenii Final Fantasy). L-au publicat și ei, iar asta înseamnă că Square Enix va publica versiunea 2022, dar numai în Japonia. Nintendo postează Live A Live peste tot.

Este „Live A Live” sau „Live A Live”? Sau este „Live A Live”?

Aceasta nu este o întrebare bună pentru forma scrisă, dar dacă citiți katakana originală, este „Live A Live”. Ca și în muzică live.

Care este intriga?

Live A Live este o poveste împărțită în șapte capitole, opt protagoniști și nouă scenarii, toate într-o perioadă de timp diferită. Există o forță malefica numită (o anumită versiune a) Ură în fiecare perioadă de timp, pe care va trebui să-l ucizi pentru a finaliza capitolul. Deși puteți juca capitolele în orice ordine, acestea variază de la o perioadă preistorică până la viitorul îndepărtat, fiecare având propriul său protagonist din perioada în cauză.

Ce fel de joc este?

Este un joc de rol cu ​​luptă pe ture, foarte asemănător cu alte JRPG-uri ale vremii precum Final Fantasy și Chrono Trigger. Fiecare dintre perioadele de timp și scenariile au, de asemenea, mecanisme diferite: uneori te vei concentra pe explorarea temnițelor, alteori va trebui să folosești stealth pentru a te descurca.

Cum funcționează lupta?

Ei bine, este pe ture și joacă ca un JRPG tipic: două părți, una pe care o controlezi și una cu care te lupți, sunt puse una împotriva celeilalte. Aveți o mulțime de mișcări din care să alegeți, inclusiv atacuri și abilități, dintre care unele pot oferi efecte speciale, cum ar fi vindecarea sau apărarea, unei singure plăci atunci când stați pe ea. De asemenea, vă puteți deplasa în jurul grilei de plăci, cu diferite mișcări care necesită distanțe și poziții diferite.

Inamicii au, de asemenea, un contor de acțiune deasupra capului, care vă spune cât de pregătiți sunt să facă o mișcare. Dacă nu vă aflați în raza de acțiune când contorul lui de acțiune ajunge la sfârșit, contorul se va reseta. O strategie bună pentru a rămâne în afara pericolului!

Este de remarcat faptul că poveștile unor personaje vor acorda prioritate luptei, altele o vor descuraja, iar unele nu vor avea deloc.

Cine sunt toate personajele?

Notă: aceste nume se pot schimba în noua versiune.

Pogo (Epoca preistorică)
Un om cavernist care speră să-și salveze iubitul de a fi un sacrificiu uman.

Maestru și student la Kung Fu (China Imperială)
Un fost maestru Xin Shan Quan Kung Fu și cel mai bun student al său, care speră să-i succedă, care trebuie să răzbune moartea colegilor săi.

Oboro-maru (Japonia feudală)
Un ninja în misiune de a salva un prizonier.

The Sundown Kid (Vestul Sălbatic)
Un haiduc pe cale să aibă o confruntare cu rivalul său, Mad Dog, într-un oraș din Vechiul Vest american.

Masaru Takahara (Japonia de astăzi)
Un luptător care speră să devină cel mai puternic din lume.

Akira Tadokoro (Viitorul Apropiat, Japonia)
Un orfan psihic care află despre un inel de răpire condus de motocicliști.

Cub (viitor îndepărtat, spațiu)
Un robot sferic într-o navă spațială numită Cogito Ergosum.

De ce iese acum?

Square Enix pare să reînvie o mare parte din vechiul său catalog, cu mare succes: luați în considerare genialul remake Final Fantasy VII, remake-urile recent anunțate Front Mission, remake-ul HD-2D al Dragon Quest 3 și chiar și doar nostalgia. stilul HD-2D adiacent al noilor lor jocuri. Square știe că au puțin aur în fișierele lor și sunt bucuroși să scoată totul împreună cu IP-urile lor mai noi.

Se pare că Takashi Tokita, directorul inițial al Live A Live, lucra în echipa care dezvolta Octopath Traveler și a fost inspirat să folosească stilul HD-2D pentru a-și resuscita propriul joc.

Este Live A Live o mare problemă?

Da și nu. Nu s-a vândut deosebit de bine în 1994, doar 270.000 de exemplare, conform Wikipedia, care nu își numește sursele pe acel număr, dar este o relicvă importantă a jocurilor.

A fost primul joc la care Takashi Tokita a lucrat ca regizor și al lui Ca urmare a unul ar fi… Chrono Trigger. Deci este practic precursorul lui Chrono Trigger, ceea ce nu este surprinzător având în vedere complotul călătoriei în timp.

Unul dintre designerii jocului, Nobuyuki Inoue, ar fi regizorul Mother 3.

Compozitorul, Yoko Shimomura, avea să compună în cele din urmă Legenda lui Mana, Super Mario RPG, seria Mario & Luigi și jocurile Kingdom Hearts. Ea este o mare problemă!

Și, desigur, în ciuda vânzărilor sale slabe, Live A Live este un RPG timpuriu îndrăgit, cu un cult suficient de mult, ca urmare a faptului că o traducere pentru fani a fost făcută de Aeon Genesis în 2001, care îl descrie astfel:

Live A Live este cu adevărat unic când vine vorba de jocuri de rol. În loc să aibă o poveste lungă și continuă, LAL vă prezintă o grămadă de povești destul de scurte (dar bune). Fiecare capitol este plasat într-o perioadă de timp diferită și fiecare are aspecte unice de joc… Povestea este destul de generică, dar este foarte bine spusă, iar câteva capitole îți aruncă niște curbe adevărate. Este suficient să spunem că jocul chiar merită jucat. Doar nu te strica singur cu un tutorial!

E chiar frumos?

Da! Deși nu este Chrono Trigger, are fanii săi și locul său în canonul JRPG. A luat nota de 29/40 la Famitsu când a apărut, ceea ce nu este deloc rău, și în timp ce mai multe recenzii i-au criticat aparent concizia și capitolele finale, consensul general pare să fie că jocul a fost unic, interesant și bine- scris. .

Muzica e buna?

Cu compozitorul Kingdom Hearts Yoko Shimomura la cârmă, PARIȚI că este bine. Se pare că și Shimomura s-a întors să orchestreze și să aranjeze coloana sonoră!

Așteptați-vă teme de luptă bombastică, piese epice de orgă și Megalomania, tema pentru care a fost numită „Megalovania” a lui Toby Fox.

Există lucruri noi pentru remake?

Da!

  • Actorie vocală pentru personajele principale și importante.
  • coloana sonoră reînregistrată
  • O ediție fizică și de colecție a jocului.
  • actualizări ale interfeței cu utilizatorul
  • Efecte sonore actualizate
  • Gameplay reechilibrat
  • Au fost adăugate radare și hărți.
  • Modele de personaje redesenate (de Naoki Ikushima)

De ce a durat atât de mult până să ajungă în vest?

Tokita ia spus lui Famitsu că a încercat de mai multe ori, dar pur și simplu nu a funcționat. Abia când s-a alăturat echipei din spatele Octopath Traveler și-a dat seama că stilul HD-2D va funcționa perfect. În special, a spus el, capitolele Edo și preistorice au fost greu de terminat, pentru că echipa avea o bară mult mai mare pentru remake decât originalul!

ȘI 62020b6a4b749
Imagine: Famitsu/Square Enix

Cât de mult este?

Aproximativ 30-40 de ore, conform lui Tokita. Cât timp să bată spune oriunde de la 18 la 30 de ore, în funcție de faptul că ești un completist sau joci ușor, precum și modurile în care alegi să joci unele dintre capitole.

ȘI 62020b6a127b0
Imagine: Famitsu/Square Enix

Într-un fel, da. Regizorul Takashi Tokita a continuat să regizeze Chrono Trigger. Puteți vedea din modelele originale că este, de asemenea, destul de asemănător cu Chrono Trigger!

Mă voi bucura?

Îți plac JRPG-urile? Ți-a plăcut Chrono Trigger? Vrei să experimentezi un vechi joc cult preferat fără a fi nevoie să-l joci în japoneză pe un Super Famicom? Vrei să auzi niște bops absolut? Aveți aproximativ 18-30 de ore libere? Deci da, probabil.

O demonstrație este disponibilă pe Switch eShop și puteți consulta previzualizarea noastră practică pentru a obține câteva impresii preliminare înainte de revizuirea noastră, care urmează să apară în timp util.

Pot comuta între grafica/muzică veche și nouă?

Nu știm! Totuși, asta ar fi frumos.

Cand iese?

22 iulie 2022.

Este pe alte console/PC?

Nu! Ei bine, este pe Super Famicom, așa că tehnic da. Dar nu va fi pe PC, Xbox sau PlayStation.

Alte detalii?

  • sunt de 4,6 GB
  • Costă 64,99 USD / 34,99 GBP
  • Puteți să-l preîncărcați chiar acum, dacă doriți
  • Tomokazu Sugita (cunoscut și ca Joseph Joestar în Aventura bizare a lui JoJo și Chrom în Fire Emblem) vor apărea în mai multe roluri dub
  • „Cube” este aparent o referire la Stanley Kubrick (care nu este nici un cub)
  • Influențe variază de la 2001: o odisee în spațiu la SaGa şi Final Fantasy jocuri
  • Diferiți artiști manga au conceput fiecare dintre personajele principale:
    • Yoshihide Fujiwara
    • Yoshinori Kobayashi
    • Osamu Ishiwata
    • yumi tamura
    • Ryōji Minagawa
    • Goshō Aoyama
    • Kazuhiko Shimamoto

Sunt multe lucruri de știut despre Live A Live! Spune-ne dacă mai ai întrebări în comentariile de mai jos!

.

Add Comment