Gaming Inbox: GTA 6 dezvăluie predicții și teorii

Următorul GTA 5 a fost un squib umed? (foto: Rockstar Games)

Pagina de carduri de joi are mai multe recomandări pentru cumpărarea unui PC pre-construit de 2.000 de lire sterline, deoarece un cititor întreabă dacă ar trebui să joace DLC-ul Bloodborne.

Pentru a participa la discuții, trimiteți un e-mail [email protected]

Știu că nu știu nimic
Deci, nu pot să nu observ că încă nu am auzit de GTA 6 în ultima vreme și, în ciuda anilor de scurgeri și zvonuri, încă nu știm nimic despre joc. Din câte știu, singurul lucru aproape de cunoștințele acceptate este că jocul nu va fi lansat până în 2024 sau 2025 și că probabil va prezenta Vice City ca unul dintre câteva orașe. Cu toate acestea, nici măcar acele rămășițe nu arată ca nimic pe care l-ați duce la bancă, așa că mă simt în siguranță spunând că nu știm nimic.

Încercând să-mi imaginez care ar putea fi planul de joc al lui Rockstar, ceea ce m-a frapat este că absolut nimeni nu pare să vorbească despre versiunile de nouă generație ale GTA 5. De fapt, am uitat pentru o clipă că există și când mi-am amintit mi-am dat seama că ce ocazie ratată au fost. Practic, nu au făcut nimic pentru a îmbunătăți jocul, ceea ce mă face să mă întreb dacă Rockstar chiar nu îl vede ca pe ceva necesar pentru a-și prelungi viața și că, de fapt, GTA 6 ar putea fi lansat mai devreme decât credem.

Între remasterele sparte și lipsa de entuziasm pentru următoarea generație de GTA 5, a fost o perioadă neobișnuit de proastă pentru Rockstar, cărora le place în general să se prezinte ca un monstru de neoprit. Încă sunt în ceea ce privește vânzările, îmi imaginez, dar cred că acum este în interesul lor să dezvăluie GTA 6 mai devreme decât mai târziu. Poate anul acesta prin Microsoft sau Sony? Dacă unul dintre ei ar obține un fel de exclusivitate, ar fi o armă majoră în războaiele lor pe console…
Ţesător

Nu este un joc adevărat
Simt că Microsoft va încerca să facă tot posibilul pentru prezentarea sa la E3 anul acesta. Este evident, având în vedere cât de devreme au anunțat-o, probabil cu luni înaintea oricărei alte companii. Este amuzant că Microsoft și Sony și-au schimbat practic locul când vine vorba de anunțarea jocurilor. Sony era faimos pentru că le-a dezvăluit cu ani înainte să apară, doar cu un trailer redat, iar acum exact asta face Microsoft.

Dar Sony nu a făcut asta cu nimic de mult timp, cu excepția celor două jocuri Insomniac Marvel. Nu știm ce ar putea plănui. Ceea ce mă întreb însă este dacă își păstrează dezvăluirile pentru ei înșiși, astfel încât să poată face un mega eveniment E3/State of Play și să încerce să învingă Microsoft în acest fel.

Mă îndoiesc că sunt multe de făcut anul acesta, așa că este practic o luptă de trailer CGI, ceea ce nu este ideal, dar cel puțin ne va oferi ceva de așteptat.
mook

abia astept…hehehe…
Toate discuțiile despre Bloodborne mi-au reamintit că nu am jucat DLC-ul. Am obținut platină pentru jocul principal ((singura) cea mai mândră realizare a mea în joc!), dar apoi l-am schimbat înainte de apariția DLC-ului. Mai târziu, am cumpărat atât jocul principal, cât și DLC-ul din vânzările Sony, dar am aruncat o privire doar când mi-am amintit cât de mult uitasem.

Deci întrebarea mea este despre DLC, cum se compară cu jocul principal? Pot obține câteva păreri informate dacă ar trebui să aștept acum o remasterizare pentru toate? Există probleme de performanță cu jocul original pe PlayStation 5? Nu-mi amintesc că arată atât de rău, așa că la ce se așteaptă oamenii de la un remaster? Multumesc pentru orice ajutor!
NickG

CG: DLC-ul este excelent, așa cum este întotdeauna cazul cu From. Nu există niciun patch pentru PlayStation 5 pentru Bloodborne, deși timpii de încărcare cresc în mod natural.

Trimiteți feedbackul dvs. prin e-mail la: [email protected]

speranțe clasice
Așteptând cu răbdare să vedem ce jocuri vor fi disponibile pe noul serviciu lunar al PlayStation și încercând să nu fiți prea entuziasmați înainte de a fi inevitabil dezamăgit.

Personal, aștept cu nerăbdare seria Suidoken și Final Fantasy 13, dar știind că voi rămâne cu o grămadă de jocuri, nu am de gând să le joc.
Michael, Craley

salut vecine
Este o greșeală să spui că nu poți avea sunet surround într-un apartament. Locuiesc într-un bloc mic și am sunet surround 5.1 complet. Nu este vorba doar despre volum, ci despre obținerea unei reproduceri grozave a sunetului. De exemplu, când cineva stă pe un hol și vorbește într-un microfon, este incredibil de captivant.

În prezent mă uit la Prime și am volumul setat la 20 (în prezent este ora 3:45 și nu deranjează pe nimeni, dacă ar fi, aș primi o plângere) ceea ce îmi oferă un nivel bun de detaliu și implicare.

Am avut această configurație flexibilă în apartamentul meu de când m-am mutat pentru prima dată acum peste 16 ani (și am făcut upgrade când am simțit nevoia). Încă nu am avut nicio reclamație. Este vorba despre a-l folosi în mod rațional și responsabil. De obicei este o sâmbătă seara când pun un film și dau volumul până la aproximativ 30 sau mai mult, în funcție de producția filmului. Nu trebuie să fie neapărat scump, există ceva pentru fiecare buget, iar jocurile nu au sunat niciodată mai bine.
Haosfera616

Nici o problema
În ceea ce privește îngrijorările pe care le are Trisco cu privire la continuarea lui Zelda: Breath Of The Wild, nu pot spune că înțeleg justificarea lor. Multă vreme, Nintendo s-a dovedit a fi un vrăjitor în a profita la maximum de propriul hardware, mai ales pe măsură ce consola îmbătrânește. Adăugați la asta, capacitatea extraordinară a lui Monolith de a crea lumi și dependența notorie a echipei Zelda de atenția la detalii, pur și simplu nu înțeleg preocupările.

Este posibil ca jocul să folosească arhitectura de bază a originalului, dar este construit special pentru Switch și singura problemă de performanță pe care mi-o amintesc de la Breath Of The Wild a fost în Pădurea Korok. În ceea ce privește grafica… ei bine, ei și-au răspuns la întrebarea lor, dar personal singurul lucru pe care mi-ar plăcea să-l văd mai puțin decât Nintendo încercând să reintre în cursa înarmărilor consolei este un Elden Ring cu aspect de Zelda (sau, sincer, , orice Nintendo mai întâi). proprietatea partidei).

Cred că întârzierea se datorează faptului că jocul devine mai mult decât au imaginat inițial, în stilul Super Mario Galaxy 2, și își doresc timp pentru a-l face ceea ce își doresc să fie. Nu știu, am avut norocul să obțin o PlayStation 5 la lansare, dar de atunci am pus mult mai mult timp de joc în Switch. Nu am văzut nimic care să mă facă să cred că trebuie să lanseze un nou model/consolă pentru a sparge baza uriașă de fani care a fost creată cu Switch OG.
Nu J

nu un fan
Ca răspuns lui Geoff, care caută un nou PC de gaming; pentru 2.000 GBP m-aș uita la ceva cu un GPU high-end. Nu am folosit niciodată compania, dar mi se pare o valoare mare pe piața de astăzi. Cred că ți-ar fi greu să obții piesele și să le construiești singur pentru aceiași bani.

Nu sunt un fan al fanilor colorați strident care par să afecteze multe PC-uri de gaming în zilele noastre, dar cel puțin îl puteți personaliza pentru a arăta puțin mai elegant.
Dan

probleme pe termen lung
Doamne, cât de bun este Elden Ring? Impresionant, profund, complex și seducător. Acum a ajuns la panteonul meu de jocuri preferate din toate timpurile.

Totuși, o mică predicție dacă mă umor cu toții.

Nu cred că o continuare ar avea atât de reușită. În primul rând, permiteți-mi să dau un context acestei afirmații. Sunt un proprietar de afaceri de 46 de ani, fără copii și pot să dedic o cantitate considerabilă de timp iubitului meu hobby de jocuri. Nu te lauda, ​​asa au iesit lucrurile. Până în prezent, am jucat Elden Ring în fiecare zi pentru a acumula 180 de ore de joc și a atinge nivelul 118. Știu că alții vor merge considerabil mai departe, dar sunt destul de mulțumit de realizare.

Acum trec prin ultimele părți ale jocului cu MacBook-ul meu pe o parte, controlerul meu Xbox pe cealaltă, în timp ce folosesc fiecare ghid pe care îl găsesc pentru a obține chiar și cel mai mic avantaj. De ce nu mi-a spus nimeni despre ramura vrăjitoare!?

Deci, de ce simt că continuarea nu se va descurca la fel de bine? Simt că tot hype-ul din jurul dificultății sale i-a încurajat pe cei care nu jucaseră niciodată un joc From să-l încerce. Aproape într-o formă de curiozitate morbidă. Acum am citit atât de multe articole, bloguri și scrisori în care aud aceleași comentarii „Îmi place, pot vedea ce joc grozav este, dar pur și simplu nu este pentru mine”.

Nu cred că acești oameni ar cumpăra o continuare sau chiar ar încerca un alt joc From. Asta nu înseamnă că jocurile viitoare nu vor fi uimitoare și nu vor funcționa foarte bine, pur și simplu nu cred că vor obține aceleași performanțe uimitoare pe care le are Elden Ring.
James

CG: Poate ai dreptate, dar ne îndoim că va fi o problemă timp de cel puțin cinci ani și ceva.

A rulat și Inbox
Când ne putem aștepta la recenzia ta Evil Dead: The Game?
Domnul Sinn

CG: Nu am primit încă o copie de recenzie și, ca joc în principal multiplayer, nu suntem siguri dacă o revizuire înainte de lansare este fezabilă.

Nu înțeleg de ce Valve ar anula jocul Half-Life al lui Arkane doar pentru că era supraîncărcat. Chiar și în 2007, Valve trebuie să fi fost foarte bogat. Ai dreptate, sunt o companie ciudată.
compus

Subiectul fierbinte din această săptămână
Subiectul din căsuța de e-mail din acest weekend a fost sugerat de cititorul Malam, care a întrebat care este arma ta preferată de joc video.

Poate fi orice, de la o armă într-un shooter la persoana întâi la o sabie preferată într-un RPG, dar pe care ți-a plăcut cel mai mult să o folosești și de ce? Este doar din cauza modului în care arată sau se simte arma sau există un element de poveste care o face favorită sau poate pentru faptul că ai petrecut o mare parte din joc upgradându-l?

Care este cea mai originală sau ciudată armă pe care ai folosit-o într-un joc video și care a fost cea mai enervantă sau inutilă?

Trimiteți feedbackul dvs. prin e-mail la: [email protected]

literele mici
Noi actualizări ale căsuței de e-mail apar în fiecare dimineață în zilele lucrătoare, cu căsuțe de e-mail speciale cu subiecte fierbinți în weekend. Scrisorile cititorilor sunt folosite pe baza meritului și pot fi editate pentru lungime și conținut.

De asemenea, puteți trimite propria dvs. funcție de citire de 500-600 de cuvinte în orice moment, care, dacă este utilizată, va fi afișată în următorul interval de weekend disponibil.

De asemenea, puteți lăsa comentariile dvs. mai jos și nu uitați Urmărește-ne pe twitter.

MAI MULT: Gaming Inbox: Breath Of The Wild 2 Preocupări privind performanța, Bloodborne Remake și Ring Fit Adventure 2

MAI MULT: Gaming Inbox: Tomb Raider’s Future, Legacy Of Kain’s Legacy și Star Wars Day Hopes

MAI MULT: Games Inbox: De ce Square Enix a vândut Tomb Raider, Microsoft a cumpărat WB Games și Legacy Of Kain redux

Urmărește Metro Gaming Stare de nervozitate și trimiteți-ne un e-mail la [email protected]

Pentru mai multe povești ca aceasta, consultați pagina noastră de jocuri.

Add Comment