Starfield va fi oribil și știți asta – Caracteristica Reader

Starfield: Simți că l-ai jucat deja? (foto: Microsoft)

Un cititor este pesimist cu privire la prima filmare a jocului Skyrim al lui Bethesda și afirmă că este deja evident cum va fi jocul.

A fost dezvăluit pentru prima dată în urmă cu câteva zile și deja se pare că a spune ceva negativ despre Starfield este ca și cum ai da cu piciorul unui bărbat când este în jos. Nu că răspunsul a fost complet negativ – există întotdeauna o mulțime de oameni care par hotărâți să creadă că un joc va fi uimitor, în ciuda a tot ceea ce ar putea vedea sau auzi contrariul. Dar chiar nu cred că este nevoie de multă citire printre rânduri pentru a vedea că Starfield este o greșeală în devenire.

În teorie, Starfield sună ca o idee grozavă. Ca o prezentare de lifting, Skyrim in Space este instantaneu de înțeles și incitant, mai ales având în vedere că nu sunt chiar jocuri SF ca acestea. Cyberpunk 2077 este singurul joc SF în lume deschisă la care mă pot gândi, iar jocurile în care poți pilota o navă spațială sunt acum foarte rare.

Ideea de a explora noi lumi ciudate și noi civilizații într-un joc de nouă generație a sunat grozav… până când au arătat-o ​​de fapt. Nu știu cine a crezut că este o idee bună să ai secțiunea de împușcături la persoana întâi, primul lucru pe care îl vezi, dar al doilea a apărut, am fost ca bam! Interesul meu pentru joc s-a evaporat aproape instantaneu. Și apoi a dispărut complet când au arătat minijocul de ridicare a lacăturilor…

Mi-ar plăcea să știu ce se aștepta Bethesda să gândească oamenii în timp ce urmăreau asta, în timp ce un astronaut cu aspect nedescriptiv se plimba prin clădiri plictisitoare, trăgând cu arme generice (nu ne putem descurca cu ceva mai bun decât o pușcă în viitor?), și apoi angajați-vă în minijocuri inutile. Arăta ca un mod de fan Fallout pentru a-l face să arate mai mult SF, dar nici măcar unul deosebit de bun.

Cu cât s-au arătat mai mult, cu atât îți dai seama că toate elementele de bază sunt exact aceleași ca în Fallout și Skyrim, cu abilitățile și modurile de arme, iar personajele ciudate fiind încadrate foarte stângaci și neavând încă o animație grozavă a feței. Adică, cel puțin nu mai sunt mutanți cu fața de cartofi, dar grafica este încă clar în spatele curbei.

Cele mai interesante părți ale jocului sunt lăsate pentru sfârșitul filmării și cu siguranță îmi place ideea de a explora 1.000 de lumi în nava mea spațială personalizată. Dar, așa cum a fost deja confirmat, acest lucru va fi posibil doar datorită generării procedurale, așa că doar unele dintre ele vor fi făcute manual.

Vor fi doar patru orașe principale în întregul joc, ceea ce este un număr foarte mic, și cred că este evident că cele care nu sunt importante vor funcționa ca planetele fără poveste în Mass Effect, unde nu există niciun detaliu real sau orice de văzut cu adevărat… Se pare deja că No Man’s Sky face acest gen mai bine, având în vedere planetele cu aspect teribil pe care le-au arătat până acum, și cred că cele două jocuri se vor compara mult cu cât vom vedea mai mult despre Starfield.

Ultima problemă este lupta cu navele spațiale, care părea neplăcută și neexcitantă. Nu aveți multe jocuri moderne cu care să comparați astfel de lucruri, dar cu siguranță nu arată la fel de rapid și fluid ca Star Wars: Squadrons.

De asemenea, se pare că nici măcar nu controlezi nava în timp ce se mișcă de la sol în spațiu, asta este automat, așa că asta e altceva, No Man’s Sky face mai bine înainte de a începe și nu uita că jocul este făcut de aproximativ două duzini de oameni și Bethesda. *verifică că Wikipedia* are mai mult de 420.

Chiar nu ai crede că văd afișajul cu aspect amator de la marea dezvăluire Starfield. Cel mai rău lucru, totuși, este că îți poți da seama cum se va juca uitându-te la el, dacă ai jucat vreunul dintre jocurile anterioare ale lui Bethesda. Vă puteți da seama că nu au evoluat și, în schimb, au un nivel ridicat de aprovizionare proprie, directorii Microsoft încercând în mod constant să-și justifice achiziția spunând că Bethesda este unul dintre cei mai buni dezvoltatori din lume, ceea ce sunt sigur că sunt. dezvoltatorilor le place să audă.

Dar ele nu sunt. Ei sunt cei care au făcut Skyrim, care este un joc grozav pe care îl iubesc, dar de atunci au rămas din ce în ce mai mult în urmă altor companii și par să nu mai încerce când vine vorba de lucruri precum grafică. și narațiunea. Toate acestea par mai mult decât evidente din dezvăluirea gameplay-ului Starfield și cred că dacă oamenii sunt sinceri cu ei înșiși, este destul de clar că acesta nu va fi un alt Skyrim. Așteptați poate când vine vorba de greșelile inevitabile.

Din punctul de vedere al cititorului

Funcția de citire nu reprezintă neapărat punctele de vedere ale GameCentral sau Metro.

Puteți trimite propria dvs. funcție de citire de 500-600 de cuvinte în orice moment, care, dacă este utilizată, va fi postată în următorul interval de weekend corespunzător. Contactați-ne la [email protected] sau folosiți pagina noastră Trimiteți Lucruri și nu va trebui să trimiteți un e-mail.

MAI MULT: Starfield are peste 30 de ore, mai mare decât Skyrim și Fallout 4

MAI MULT: Primul trailer de joc al lui Starfield promite să exploreze peste 1.000 de planete

MAI MULT: Starfield continuă să aibă cele mai plictisitoare scurgeri din istoria jocurilor video

Urmărește Metro Gaming Stare de nervozitate și trimiteți-ne un e-mail la [email protected]

Pentru a trimite mai ușor scrisori primite și funcții de citire, fără a fi nevoie să trimiteți un e-mail, trebuie doar să utilizați pagina noastră Trimiteți lucruri aici.

Pentru mai multe povești ca aceasta, consultați pagina noastră de jocuri.

Add Comment