Uitați de Zelda și Mario, Thumper a fost cea mai mare surpriză a anului 2017

Imagine: Slime

Când Nintendo Switch a fost lansat în martie 2017, eu, ca mulți alții, am devorat The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Am fost cucerit și abia când Mario Kart 8 Deluxe a fost lansat, o lună mai târziu, am fost smuls din ținutul Hyrule. Dar, în timp ce Mario Kart 8 este încă la fel de grozav ca pe Wii U, cu atât mai mult, am revenit destul de repede; un caz de „a fost acolo, am făcut asta”, poate. Am terminat deja versiunea non-Deluxe și am simțit că tocmai treceam prin mișcări. Totuși, l-am jucat mai mult sau mai puțin până la capăt; la urma urmei, am scăpat de 50 de lire sterline pe versiunea digitală, forțându-mă să măcar măcar să lustruiesc componenta single-player.

Așa că, cu asta gata, m-am trezit într-un pic de rudă; Am clătit Breath of the Wild și acum mă confruntam cu două sau trei luni copleșitoare, fără nimic care să mă țină ocupat până la eventuala lansare a lui Splatoon 2. Apoi a apărut un joc pe eShop în mai 2017; un titlu mai mic, modest, care totuși a obținut o recunoaștere și laude bine meritate în lunile care au precedat lansarea sa. Jocul acela a fost Thumper.

Dezvoltat de foști membri Harmonix (doar doi dintre ei te deranjează!), Thumper nu ar fi trebuit să mă atragă câtuși de puțin. Deși am crescut cu un fundal muzical ușor și o afinitate deosebită pentru chitara electrică, nu m-am apucat niciodată de jocurile de ritm. Cred că avea o părere destul de superficială că, din moment ce avea deja o chitară adevărată, De ce naiba s-ar juca cu o replică de jucărie? Guitar Hero 3 a fost singurul pe care l-am deținut vreodată și, sincer, ceea ce m-a atras a fost reprezentarea stilizată a lui Slash din Guns ‘n’ Roses de pe coperta. -Trupi cunoscute pe care nu prea le-am auzit înainte.

Totuși, când am văzut trailerul pentru Thumper, mi s-au luminat ochii. „Stai, acesta este un joc de groazăM-am gândit. Și băiete, aveam dreptate. Deși este etichetată „violență ritmică”, acea etichetă nu mi-a rămas niciodată cu adevărat. Jocul nu este „violent”, ca atare, cu excepția cazului în care consideri că actul de a lupta cu ritmul este adesea confundat. ca violență. Nu chiar, după părerea mea.

Este cu siguranță groază, totuși, de la început până la sfârșit. Gameplay-ul de bază al titlului te vede că mergi în viteză pe o pistă ca un personaj ciudat asemănător gândacului, iar scopul tău este să te izbi de pereți și să lovești mici pătrate care se îndreaptă spre tine. Procedând astfel, vei construi lanțuri și vei crește scorul, crescând impulsul, pe măsură ce coloana sonoră a jocului se potrivește cu un ritm care provoacă anxietate.

Când am văzut remorca Thumper, mi s-au luminat ochii. „Stai, acesta este un joc de groazăM-am gândit. Și băiete avea dreptate.

Peste tot în jurul tău, ecranul se umple de imagini psihedelice, cu tentacule care se învârtesc și țepi care se înfășoară în jurul pistei. Ca să nu mai vorbim de personajele principale, dintre care majoritatea arată ca niște creaturi lovecraftiene deformate care se târăsc de la mare distanță, precum „Cthulhu” care se ridică de la pământ. Este destul de ciudat în sine, dar atunci când este combinat cu viteza absolută cu care se mișcă jocul, se simte ca un atac fără sfârșit asupra simțurilor.

Într-adevăr, pe măsură ce ritmul jocului crește și pistele se umplu de obstacole, îi insuflă jucătorului un sentiment profund de anxietate și teamă pe care puține jocuri îl pot egala, întrerupte doar de scurtele momente de odihnă dintre cursele secționate. Sună ciudat, dar ceea ce îmi place cel mai mult este scena cu barca din adaptarea din 1979 Willy Wonka și fabrica de ciocolată. Ambele prezintă imagini ciudate, inconfortabile și un sentiment din ce în ce mai mare de viteză incontrolabilă până aproape că implori să fii lăsat să iasă din plimbare. Singurul lucru care lipsește de la Thumper este vocea înspăimântătoare și batjocoritoare a lui Gene Wilder: „Nu se vede nici o fărâmă de lumină, așa că pericolul trebuie să crească, focurile iadului strălucesc, secerătorul înfiorător seceră.”

Deși elementele de groază ale jocului m-au atras inițial, jocul înșelător de profund m-a ținut cuplat pentru tot restul anului 2017. Este un joc ușor de înțeles, dar incredibil de greu de stăpânit. În nivelurile ulterioare, trebuie să urcați în aer, să vă scufundați înapoi, să sari pe piste adiacente și să vă cronometrați rutinele până la perfecțiunea absolută. Nu numai asta, dar poți și să adaugi propriul tău stil alergărilor tale, împletind grinds și slam-uri perfecte pentru a-ți crește scorul general de zece ori. Etapele târzii ale jocului te vor lăsa aproape epuizat, dar odată ce „înțelegi” atunci este unul dintre cele mai satisfăcătoare jocuri de jucat, punct.

Este întotdeauna o plăcere să descoperi un joc mai puțin cunoscut care îți domină complet timpul liber. Este o încântare neașteptată care nu se demodează niciodată; S-a întâmplat din nou cu Bloodstained: Curse of the Moon în 2018, Untitled Goose Game în 2019, Super treabă! în 2020 și Cyber ​​​​Shadow în 2021. Cu toate acestea, niciunul dintre aceste jocuri nu a înregistrat atât de mult timp de joacă ca Thumper.

Pur și simplu nu puteam să mă îndepărteam de Thumper, să mă scufundam înapoi ori de câte ori aveam o jumătate de oră liberă, fie acasă, pe canapea, stând la biroul meu de prânz, sau relaxându-mă într-un parc cu soarele apus. eu a avut a reveni în continuare; Nu sunt sigur dacă a fost dorința de a-mi îmbunătăți abilitățile sau pur și simplu fiorul de a da în jos ceea ce este în esență un roller coaster cu tematică horror, dar nu m-am săturat de el.

Încă nu pot, acum că mă gândesc la asta.


L-ai luat pe Thumper la lansare sau te-ai întâlnit cu el la un moment dat de atunci? Spuneți-ne părerea despre joc cinci ani mai târziu în comentarii.

.

Add Comment