Versiunile de consolă Scavengers au fost abandonate, așa cum a vândut dezvoltatorul Midwinter

Studioul Scavengers Midwinter Entertainment a fost vândut de Improbable, dezvăluie Eurogamer.

Vânzarea către dezvoltatorul Dead by Daylight Behavior Interactive marchează un alt studio plecat de la Improbable, deoarece renunță la proiectele sale anterioare pentru dezvoltarea de jocuri susținute de tehnologia sa în cloud SpatialOS, mereu nebuloasă.

Ca urmare a vânzării, versiunile pentru console ale lui Scavengers, care sunt în prezent testate printr-o alfa închisă, au fost anulate, i s-a spus Eurogamer. Versiunea sa pentru PC este încă în viață, deoarece o mică echipă internă o menține operațională.

O scufundare profundă în jocul Scavengers, mai 2021.

Între timp, Midwinter, acum parte a Behavior Entertainment, s-a apucat de lucru la un nou proiect.

Fondată în decembrie 2016, Midwinter este o echipă mică de aproximativ 30 de persoane, formată dintr-un grup de foști dezvoltatori Halo de la 343 Industries. Scopul lui cu Scavengers a fost să realizeze un joc inspirat de Warzone al lui Halo 5, un proiect la care au lucrat mai mulți membri ai echipei, cu o combinație de „coopetiție” PVPVE la o scară mult mai mare, datorită SpatialOS.

Din păcate, jocul nu a găsit niciodată prea multă tracțiune. Pe Steam, unde Scavengers s-a lansat în acces anticipat în mai anul trecut, numărul de jucători concurenți a crescut în sute în cea mai mare parte a anului trecut. În ultimele 30 de zile, o medie de doar 100 de jucători au fost online la un moment dat.

Puțin probabil, Behavior și Midwinter au confirmat vânzarea acestuia din urmă exclusiv către Eurogamer în această dimineață, deși nu s-a făcut nicio mențiune despre viitorul Scavengers.

„Când am început să vorbim cu Behavior în urmă cu luni în urmă, alinierea dintre echipe a fost surprinzătoare și, din experiența mea, rară”, a spus directorul studioului Midwinter, Mary Olson. „Pe măsură ce am continuat să explorăm, a devenit clar că oportunitatea depășește valorile și filozofia de dezvoltare similare. Suntem încântați să ne alăturăm și să învățăm de la o echipă cu succes dovedit într-un spectru larg de IP-uri, construind în același timp puterea fundației, cultura și echipa pe care le-am construit la Midwinter pentru a extinde portofoliul Behavior, iar Midwinter va putea să se bazeze pe 30 de ani de moștenire și să își unească forțele cu unul dintre studiourile de jocuri cu cea mai rapidă creștere din America de Nord.”

„Behaviour nu căuta doar orice studio, ci studioul potrivit”, a spus șeful Behaviour Rémi Racine. „Chimia a fost esențială, iar valorile și culturile noastre similare și angajamentul nostru de a crea jocuri care depășesc limitele și sfidează așteptările fac din Midwinter o potrivire perfectă. Aceasta este o mișcare importantă în timpul unui an de referință pentru Behaviour, care va marca cea de-a 30-a aniversare în Septembrie.” și o dovadă în plus a creșterii impresionante care ne-a dublat veniturile din 2019 și echipa noastră a crescut la aproape 1.000 de angajați cu normă întreagă.”

Șeful și cofondatorul Improbable Herman Narula a spus: „Ca parte a concentrării noastre anunțate asupra metaversului, Improbable a anunțat dezinvestirea echipelor sale de conținut care nu se concentrează pe metavers la începutul anului. Suntem foarte încântați că am găsit parteneri pe care Noi. cred că pot oferi o casă fantastică pentru echipa Midwinter. Suntem foarte încântați să vedem că Midwinter merge cu Behaviour, atât datorită ambiției comune pe care o au, cât și a potrivirii culturale pe care le-am văzut de-a lungul discuțiilor noastre. Munca realizată de echipa Midwinter ultimii trei ani au fost fenomenali și îi dorim toate cele bune acestei echipe și așteptăm cu nerăbdare să le vedem viitoarele proiecte prinzând viață.”

Vânzarea lui Midwinter vine la mai puțin de trei ani după ce Improbable l-a cumpărat, în septembrie 2019. Acum, studioul este al doilea vândut de Improbable în 2022.

În februarie, participația lui Improbable la Inflexion Games a fost vândută către Tencent. Studioul, condus de fostul șef BioWare Aaryn Flynn, realizează în prezent jocul de supraviețuire fantastic Nightingale. Proiectat inițial pentru a utiliza SpatialOS, proiectul a fost de atunci restructurat pentru a renunța complet la tehnologie.

La acea vreme, Improbable spunea că vânzarea Inflexion face parte din noul focus al companiei „care vizează accelerarea activităților Metaverse și reorientarea strategiei de conținut a companiei”.

„Vrem să ne asigurăm că jocurile dezvoltate de studiourile noastre interne beneficiază de sprijinul unor editori cu un palmares de frunte în marketingul jocurilor”, a continuat Improbable.

Diferența aici, totuși, este că Scavengers nu a mers cu Midwinter, așa cum a făcut Nightingale cu Inflexion.

Puțin probabil, are un istoric slab în lansarea completă a jocurilor SpatialOS.

Battle Royale de 1.000 de persoane Mavericks: Proving Ground alimentat de SpatialOS a mușcat praful în iulie 2019, când dezvoltatorul Automaton Games a rămas fără bani și a încetat.

Worlds Adrift de la Bossa Studios, un alt aspirant la SpatialOS, s-a închis în iulie 2019, după doi ani de acces anticipat pe PC.

Ion, un joc de supraviețuire în spațiu de la creatorul DayZ, Dean Hall, anunțat pe scena Microsoft la E3 2015, a fost de asemenea abandonat.

Add Comment