Warhammer 40K: Chaos Gate – Revizuirea Daemonhunters: Strategia gotică XCOM

Warhammer 40.000: Chaos Gate – Vânători de demoni, un XCOM tactic pe rând, este categoric nesubtil. un colon Y o liniuță! „Daemon” cu a! Excesul! La fel ca și emblematicii Space Marines umflați de la Games Workshop, există ceva exuberant în acest joc. De la turnurile falnice ale catedralei ale cartierului general al crucișătoarelor sale de luptă până la uriașii săi supersoldați Grey Knight, vânători de demoni estetic este uluitor de puternic.

La doar câteva minute de la misiunea de tutorial, echipa mea de patru cavaleri gri luptă drum prin ușile explozive și într-un bârlog demonic cu încetinitorul. Un grup de slujitori rămâne în colț, așa că dau ordin să arunce o grenadă fraged la picioarele lor. Vizualizarea tactică de sus în jos mărește brusc și abil asupra proiectilului, camera admirând contururile grenadei pentru o fracțiune de secundă, înainte de a face o întoarcere în timp de glonț și de a micșora pentru o vedere devastatoare. În aceeași tură, îi spun unui al doilea cavaler să se izbească de un stâlp, răsturnându-l și distrugând o altă congregație de inamici.

În lunga mea campanie împotriva forțelor Haosului, am fost martor la aceste animații de spargere a ușilor, aruncare grenade și lovire de coloane de nenumărate ori, și totuși, după 40 de ore lungi, încă nu m-am săturat de ele. Nu m-am săturat să văd echipa mea complet îmbrăcată teleportându-se pe o planetă cu un fulger stringent. Nici nu m-am plictisit de micul meu soldat de jucărie preferat: Interceptorul. La fel ca multe dintre clasele din joc, se concentrează pe luptă apropiată, dar se poate și teleporta. Funcționează ca un fel de armată cu un singur om, care apare în spatele liniilor inamice pentru a măcelări inamicii mai slabi sau ținând ținte mai mari cu efectul de răsturnare al ciocanului Daemon (poate, de asemenea, doborî inamicii pentru stânci și gropi, ceea ce se simte un pic ca și înșela). cel mai bun mod posibil).

Imagine: Complex Games/Frontier Developments plc

Foarte asemanator tactica echipamentului, vânători de demoni este o simplificare agresivă a formulei XCOM. S-au dispărut șansele bazate pe procente de a eșua și, odată cu ele, o mare parte din complexitatea serii SF a lui Firaxis.

In schimb, vânători de demoni desfășoară un sistem rapid de asomare și execuție, în care atacurile succesive consumă un metru, forțează un inamic să îngenuncheze și permit o execuție corp la corp care acordă puncte de acțiune bonus tuturor celor din echipă. Folosit eficient, este posibil să-ți ții rândul aproape la nesfârșit. Îmbunătățit psihic de partenerul său Justicar și pompat cu biomanția Apothecary-ului, Interceptor-ul meu pâlpâie de la o execuție rapidă la alta, permițând echipei să câștige avânt în timp ce încarcă înainte și zdrobesc inamicul de sub ei ca un gigantic de neoprit.

În timp ce lupta de la un moment la altul este rapidă, lucrurile încep să treacă pe parcursul campaniei mai mari. Ca și în cazul XCOM, vânători de demoni el plasează un strat strategic deasupra luptelor sale pe rând. Această mantie vă cere să actualizați diferite secțiuni ale crucișatorului de luptă Baleful Edict, de la industria Manufactorum la cercetarea Libris (cum este adesea cazul în universul Warhammer 40K, numele proprii ale Imperiumului sunt latinizate).

Inventarul Grey Knights și ecranul de abilități în Chaos Gate — Daemonhunters

Imagine: Complex Games/Frontier Developments plc

Folosind harta din Strategium-ul navei tale, vei sări în jurul unei rețele de sisteme stelare, eliminând cu disperare ciumă și infestări care fac ravagii în clusterul local, ca un joc elaborat de a lovi o cârtiță. vânători de demoni Antagoniştii sunt Nurgle, creaturi groteşti obsedate de boli şi mutaţii, dar al căror simţ al umorului creează un contrast amuzant. La nivel micro, cu creaturi de groază corporale care încolțesc membre suplimentare, Nurgle este folia perfectă pentru cavalerii voștri cenușii. În general, însă, nevoia de a lupta împotriva focarelor constante de infecție în întreaga galaxie poate deveni rapid plictisitoare.

Pe lângă asta, mulți vânători de demoniMisiunile acționează ca umplere. Nivelurile sunt un amestec de teren extrem de distructibil până la piept, construit special pentru acoperirea Space Marine. Vei explora zeci de lumi pline cu nimic altceva decât carlinge SF portabile. Și chiar și atunci când medii Uite diferit din pacate simt aceeași. Cel mai enervant aspect este că multe misiuni te vor obliga să aștepți ca sistemele de teleportare ale navei tale să se angajeze înainte de a încheia. Dintr-o dată, o excursie rapidă de 15 minute se transformă în ceva de două ori mai lung. Repetarea tactică este, desigur, o parte integrantă a acestui gen. Dar se simte deosebit de flagrant aici, unde elementele tactice sunt atât de reduse, iar strategiile oferite par mai puțin ca bufetul asortat al XCOM și mai mult ca o fundație pentru a susține povestea jocului.

vânători de demoni‘ Simt că-mi trag picioarele în parte pentru că povestea este atât de bună. Cu alte cuvinte, luptele consumatoare de timp și strângerea de resurse se simt în cele din urmă ca o zăpadă care împiedică cel mai bun atribut al jocului. Acesta este un spațiu gotic al curții, picurând cu o proză purpurie adecvată despre detaliile sumbre birocratice și ecleziastice ale Cavalerilor Gri și vastul și dificilul lor Imperiu.

O vedere holografică a HQ-ului Baleful Edict Battlecruiser din Chaos Gate – Demon Hunters

Imagine: Complex Games/Frontier Developments plc

În timp ce joci un comandant fără nume, există trei personaje centrale în Edictul Sinistru: un veteran obligat de datorie, un Tech-Preot ușor deranjat, în acord cu șoaptele „Zeului Mașinărie” și un tânăr inchizitor ambițios a cărui sosire dă startul complot. . Fiecare este excelent scris, exprimat și regizat și fiecare dezvăluie o cantitate surprinzătoare de nuanțe pe măsură ce Nurgle se răspândește în galaxie. De asemenea, cei trei se ridică frumos unul de celălalt pe măsură ce tensiunile cresc la bord și campania ta se îndreaptă spre încheierea ei epică.

vânători de demoniScrisul, povestea și personajele sunt cu ușurință cele mai bune atribute ale sale. M-am așteptat la lupte scrupuloase pe rând, dar am plecat întrebându-mă dacă ar trebui să citesc unul dintre multele romane legate. Cu mențiuni despre „arheotehnologie antică”, „extravaganță astropatică” și „algoritmi ruină”, este exact genul de lucruri opulente și exagerate pe care le iubesc. vânători de demoni S-ar putea să se concentreze doar pe o singură facțiune, dar concentrându-se pe Cavalerii Gri, reușește să exploreze cu dibăcie unele dintre cele mai interesante și expresive elemente ale Warhammer 40K. De la conceptele de „Urzeală” și „Cultul Mașinii” până la teme dens încărcate de corupție și erezie, acesta este acel univers sumbru în cea mai bună formă.

Deși există suficientă profunzime tactică și personalizare pentru a susține un joc, o mare parte vânători de demoniBătăliile par ca niște vehicule pentru a vă transmite povestea mare, și nu invers. Pentru mulți, XCOM este atât de mult despre călătoria lungă (inclusiv eșecuri și reînnoiri) cât este despre destinație. Și deși nu cred vânători de demoni Oferind același tip de rejucabilitate obsesivă, pune o bază tactică clară și incitantă pentru estetica sa obraznică și povestea genială.

Warhammer 40.000: Chaos Gate – Vânători de demoni Va fi lansat pe 5 mai pe PC Windows. Jocul a fost revizuit pe PC folosind un cod de descărcare preliminar oferit de Frontier Developments plc. Vox Media are asociații afiliate. Acestea nu influențează conținutul editorial, deși Vox Media poate câștiga comision pentru produsele achiziționate prin link-uri afiliate. Puteți găsi informații suplimentare despre politica de etică a Polygon aici.

Add Comment